۱۶ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۳۹

يارمحمدي:

مسیر روستاي گردشگري حميد در بجنورد آسفالت شد

مسیر روستاي گردشگري حميد در بجنورد آسفالت شد

بجنورد - خبرگزاري مهر: مدير ساخت و توسعه راه‌هاي روستايي اداره كل راه و شهرسازي خراسان شمالي گفت: راه روستاي گردشگري حميد در شهرستان بجنورد آسفالت و بهسازي شد.

داود يارمحمدي در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان كرد: راه روستاي گردشگري حميد در شهرستان بجنورد به طول شش كيلومتر آسفالت شد.

به گفته وي در اين عمليات فاصله بين روستاي ينگه قلعه تا روستاي حميد با اعتباري بيش از 17 ميليارد ريال آسفالت و بهسازي شد.

يارمحمدي اظهار كرد: راه آسفالته اين روستاي گردشگري درجه يك بوده و شامل هفت متر عرض تمام شده و پنج متر آسفالت گرم است.

مدير ساخت و توسعه راه‌هاي روستايي اداره كل راه و شهرسازي استان با اشاره به اين كه روستاي گردشگري حميد به واسطه داشتن آبشار زيبا و جاذبه‌هاي تفريحي همواره مورد علاقه مردم بجنورد و مسافران عبوري از خراسان شمالي بوده است، افزود: در گذشته نبود راه مناسب دسترسي به اين روستا يكي از معضلات گردشگري اين منطقه از سوي مردم عنوان مي شد.

گفتني است، روستاي حميد از توابع بخش مرکزی شهرستان بجنورد در خراسان شمالی است كه در دهستان باباامان واقع شده و بيش از هزار نفر جمعيت دارد.

آبشار موجود در روستاي حمید یکی از زیباترین آبشارهای خراسان شمالی به شمار مي رود كه در فاصله هفت كيلومتري شرق بجنورد واقع شده و همه ساله گردشگران زيادي را به خود جذب مي كند.
 

کد خبر 2208913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha